پیام تبریک ابراهیم عسگری دهیاری سولقان بمناسبت سال جدید
21 مارس 2023 - 19:08
شناسه : 2749
بازدید 658
18
ارسال توسط : نویسنده : ابوالفضل میری منبع : دهیاری سولقان
پ
پ

به گزارش روابط عمومی دهیاری سولقان متن پیام مهندس عسگری بدین شرح است:

«یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحالِ

با سلام و صلوات به روح بلند امام راحل عظیم الشان، شهدای والامقام انقلاب شکوهمند اسلامی و هشت سال دفاع مقدس اللخصوص شهدای روستای سولقان و با آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت و با برکت برای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی.

بهار نویدبخش تغییر، تحول و دگرگونی، پایان یافتن زمستان و شکوفایی فصل رویش، جلوه‌ای زیبا از قدرت آفریدگار است و بر ماست تا قدر شکوه اعجازانگیز این طبیعتِ سحرانگیز را بدانیم و آمدن فصل لطافت و روشنی را به فرصتی برای دوستی و همگرایی بدل کنیم.

تقارن آغاز سال ۱۴۰۲ و قرن ۱۵ هجری شمسی با حلول ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن را به فال نیک گرفته و امیدوارم برکات مادی و معنوی این ایام فرخنده شامل حال همه مردم به ویژه مردمان سختکوش و مهربان روستای عزیزم سولقان شود.

اینجانب آغاز بهار سال ۱۴۰۲ هجری شمسی و تلاقی آن با بهار دل‌های مومنان، ماه پرخیر و برکت رمضان را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و کلیه شهروندان سولقان تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم کلیه متخصصان متعهد و خادمان ملت در دولت مردمی با همفکری، همراهی و تلاش مضاعف و برنامه ریزی دقیق و سیاست گذاری صحیح، در راستای تحقق شعار سال « مهار تورم و رشد تولید » گام برداشته و زمینه کاهش تورم و افزایش رشد اقتصادی را فراهم آورده و در سال جدید نوید بخش رفع محرومیت ها و مشکلات معیشتی مردم عزیزمان باشیم و گام‌هایی مؤثر برای پیشرفت، توسعه و آبادانی کشور و اعتلای نام بلند ایران اسلامی برداریم.

انشاء الله خداوند بهترین مقدرات را برای ملت ما رقم بزند، به برکت دعاهای مستجابی که مومنین ما در ماه مبارک رمضان خواهند داشت

با تقدیم احترام

ابراهیم عسگری
دهیار روستای سولقان
1402/0101

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.