همزمان با هفته جهانی سالمندان پارک غدیر سولقان افتتاح شد
01 اکتبر 2020 - 9:45
شناسه : 1852
بازدید 1671
45
با حضور سالمندان عزیز سولقان برگزار شد

همزمان با هفته جهانی سالمند پارک غدیر سولقان که ویژه عزیزان سالمند روستای سولقان احداث شده است با حضور سبز این عزیزان و بخشدار محترم کن به همراه چندتن از مسئولان افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی دهیاری سولقان این مراسم که صبح روز چهارشنبه برگزار شد در ابتدا ابراهیم عسگری ضمن خوشامدگویی به حاضرین […]

ارسال توسط : نویسنده : ابوالفضل میری منبع : دهیاری سولقان
پ
پ

همزمان با هفته جهانی سالمند پارک غدیر سولقان که ویژه عزیزان سالمند روستای سولقان احداث شده است با حضور سبز این عزیزان و بخشدار محترم کن به همراه چندتن از مسئولان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی دهیاری سولقان این مراسم که صبح روز چهارشنبه برگزار شد در ابتدا ابراهیم عسگری ضمن خوشامدگویی به حاضرین گزارشی از روند و چگونگی احداث این پارک ارائه کرد.

پس از سخنان دهیار سولقان، صابری بخشدار کن چند دقیقه ای برای حاضرین سخنرانی کرد.

دکتر صابری در ابتدا ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس که چند روزی از آن میگذرد سخنانی را ایراد کرد و خاطرنشان کرد که باید از ظرفیت همه جریان ها و آحاد مردم و رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس برای تبیین رشادتها و دلاورمردی های رزمندگان استفاده کرد.

بخشدار کن ترویج فرهنگ و روحیه جهادی متاثر از ارزشهای دفاع مقدس را ضرورت مقابله با جنگ و ترفندهای اقتصادی دشمنان دانست و اظهار داشت: همانطور که نیروهای مسلح و آحاد مختلف مردم با فرهنگ و روحیه بسیجی و جهادی متاثر از فرهنگ ایثار و شهادت و قیام عاشورای حسینی در مقابل دشمن متجاوز که از سوی کشورهای استکباری حمایت می شد، ایستاده و سربلند بیرون آمدند، اکنون نیز این فرهنگ لازمه موفقیت در عرصه ایستادگی در برابر جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه دشمنان است.
احمد صابری که خود از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است در ادامه گفت: روحیه ایثار و مقاومت باید در همه مردم و مسئولان تقویت شود و مسئولان باید با روحیه جهادی و خدمات صادقانه به مردم در کاهش مشکلات به خصوص مشکلات اقتصادی مردم بکوشند.

صابری که در جمع پیشکسوتان و سالمندان روستای سولقان حضور یافته بود اظهار داشت :سالمندی دورانی که دیر یا زود در انتظار همگان است، قشری که همواره و بخصوص در شرایطی خاصی همچون همه گیری کرونا از نظر جسم و روان نیازمند توجه بیشتری هستند تا بتوانند این دوران را با پویایی، سلامت و نشاط بیشتری سپری کنند؛ من امروز بسیار خرسندم که ساعتی را در جمع این عزیزان سپری می کنم و دیدن چهره های تک تک شما سالمندان قطعا انرژی مضاعفی را به من و همچنین دیگر مسئولانی که در این مراسم حضور دارند می دهد.

دکتر صابری در پایان ضمن تشکر از مجموعه دهیاری سولقان به ویژه دهیار سولقان بابت احداث چنین فضای مفرحی برای سالمندان عزیز سولقان از ابراهیم عسگری خواست تا برنامه های گسترده تری برای این عزیزان که چشم وچراغ هر محله و روستا هستند برنامه ریزی کند.

بعد از سخنان دکتر صابری به جهت قرار گرفتن در ماه صفر و همچنین نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی دقایقی از برنامه به ذکر مصیبت خواندن توسط مداح اهل بیت جناب تَکَلو سپری شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.