حسن بیگی: 531 روستا در استان تهران واجد شرایط برگزاری انتخابات شورا؛ عملکرد نظام برای مردم اطلاع رسانی شود
23 دسامبر 2020 - 9:25
شناسه : 2070
بازدید 1859
41

به گزارش روابط عمومی دهیاری سولقان و به نقل پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، شکراله حسن بیگی در جلسه شورای اطلاع رسانی با اشاره به اینکه عملکرد و خدمات نظام اسلامی برای امیدوارسازی مردم به آینده اطلاع رسانی و تبیین شود اظهار داشت: در 28 خرداد 1400، چهار انتخابات مهم در تهران در پیش داریم که […]

ارسال توسط : نویسنده : ابوالفضل میری منبع : استانداری تهران
پ
پ

به گزارش روابط عمومی دهیاری سولقان و به نقل پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، شکراله حسن بیگی در جلسه شورای اطلاع رسانی با اشاره به اینکه عملکرد و خدمات نظام اسلامی برای امیدوارسازی مردم به آینده اطلاع رسانی و تبیین شود اظهار داشت: در 28 خرداد 1400، چهار انتخابات مهم در تهران در پیش داریم که باید با افزایش امیدبخشی زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ستاد انتخابات تشکیل نشده جهت پیشبرد اقدامات در قالب ستاد هماهنگی انتخابات، جلساتی در شهرستان ها و به صورت جلسات منطقه ای برگزار می شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با تاکید بر قانون گرایی و بی طرفی کامل در انتخابات به عنوان اصل مهم تصریح کرد: از ظرفیت فضای مجازی حداکثر بهره را می بریم تا آموزش ها به شکل غیرحضوری برای عوامل اجرایی انتخابات برگزار شود.

حسن بیگی سپس گفت: یکی از انتخابات مهم در استان تهران انتخابات شوراها می باشد که 94 درصد جمعیت استان شهری و 6 درصد روستایی است؛ در این میان تعداد روستاهایی که در استان تهران واجد شرایط انتخابات شورا است 531 روستا می باشد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت شوراهای روستایی استان تهران به دنبال این هستیم تا از تمام ظرفیت ها استفاده کنیم تا انتخابات خوبی را برگزار کنیم و درصد مشارکت را بالا ببریم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.