بیست و ششمین یادواره شهدای منطقه سولقان برگزار شد
05 مارس 2021 - 10:58
شناسه : 2382
بازدید 1639
40

به گزارش روابط عمومی دهیاری سولقان بیست ششمین یاداوره شهدای منطقه سولقان عصر روز پنجشنبه چهاردهم اسفندماه با حضور مردم شهید پرور دهستان سولقان و. مسئولین دولتی و محلی برگزار شد. در این مراسم به به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز برگزار شد حجت الاسلام ماندگاری سخنرانی و حسن شالبافان مرثیه سرایی […]

ارسال توسط : نویسنده : ابوالفضل میری منبع : دهیاری سولقان
پ
پ

به گزارش روابط عمومی دهیاری سولقان بیست ششمین یاداوره شهدای منطقه سولقان عصر روز پنجشنبه چهاردهم اسفندماه با حضور مردم شهید پرور دهستان سولقان و. مسئولین دولتی و محلی برگزار شد.

در این مراسم به به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز برگزار شد حجت الاسلام ماندگاری سخنرانی و حسن شالبافان مرثیه سرایی کردند.

از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم تجلیل از حاج حسین مراد دبیر ستاد یادواره به پاس 26 سال خدمت در برگزاری این مراسمات بود.

حاج حسین مراد دقایقی برای حاضرین صحبت کرد که محور بیانات ایشان تلاش و کوشش در ارج نهادن مقام شهید و همچنین تشکر از دست اندرکاران برگزاری این مراسم در طول بیست و شش سال گذشته بود.

گفتنی است آقای مراد بنا بر تصمیم شخصی و طبق اعلام خود ایشان در آخرین جلسه هماهنگی پیش از برگزاری مراسم دیروز از مسئولیت دبیری ستاد یادواره شهدا خداحافظی کرده بود/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.