بازدید دهیار سولقان از کارگاه تولیدی علی اکبری
03 فوریه 2020 - 7:47
شناسه : 997
بازدید 1874
51
تسهیلات نگرفته و نمیخواهیم/ آمادگی آموزش و جذب نیروی کار داریم.

به گزارش روابط عمومی دهیاری در ادامه بازدید و بررسی دهیار سولقان از کارگاه های فعال در روستا، ابراهیم عسگری روز دوشنبه سی دی ماه از کارگاه تولیدی علی اکبری بازدید کرد. در این دیدار که یک ساعت به طول انجام عسگری ضمن بازدید از نقاط مختلف کارگاه تولید ملزومات کابینتی سرویس های بهداشتی، گفتگویی […]

ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی دهیاری در ادامه بازدید و بررسی دهیار سولقان از کارگاه های فعال در روستا، ابراهیم عسگری روز دوشنبه سی دی ماه از کارگاه تولیدی علی اکبری بازدید کرد.

در این دیدار که یک ساعت به طول انجام عسگری ضمن بازدید از نقاط مختلف کارگاه تولید ملزومات کابینتی سرویس های بهداشتی، گفتگویی هم با مدیر این کارگاه داشت که گزیده ایی از صحبت های آقای علی اکبری را ملاحظه می کنید:

از سال ۹۲ همراه با دو برادرم استارت فعالیت این کارگاه را زدیم و اکنون با داشتن ده نیرو مشغول به کار هستیم.

سرمایه اولیه را بدون دریافت تسهیلات اشتغالزایی و بانکی، خودمان تهیه کردیم و خدا را شکر توانستیم کارمان را توسعه بدهیم بصورتی که در این وضعیت بازار که اکثر تولیدکنندگان کوچک یا در پی جمع آوری و یا در پی دریافت تسهیلات هستند ما بدون هیچ مشکلی به فعالیت خود ادامه می دهیم.

صفر تا صد تولید این کابینت ها را خودمان انجام می دهیم؛ در ابتدا طراحی و سپس در مراحل بعدی برشکاری، بتونه ، رنگ آمیزی، نصب تجهیزات و بسته بندی در همین مکان انجام و روانه بازار می شود.

از ابتدای فعالیت تمام تلاشمان این بود که برای نیروی بومی اشتغالزایی کنیم، همین الان هم این آمادگی را داریم به جوانان روستا که نیاز به شغل دارند؛ آموزش دهیم و آنها را استخدام کنیم.

محل ساختمان کارگاه چند مشکل جزئی از جمله فاقد بودن از نعمت گاز شهری و همچنین معبر نیاز به تعمیر دارد که امیدواریم این مشکلات برطرف شود.

با توجه به کیفیت بالای محصولات ما و سفارشات متعدد از واحد های عرضه کننده این محصول اکثر تولیدات ما بدون برند عرضه می شود، اما محصولاتی هم با برند علی اکبری به بازار عرضه می کنیم.

در پی توسعه این شغل در سولقان هستیم و بزودی بخش تولید سنگ های این کابینت را فعال می کنیم.

 مهندس عسگری ضمن تشکر مدیریت این کارگاه به جهت کارآفرینی و اشتغالزایی گفت: دو مشکلی که مطرح کردید را در اسرع وقت برطرف خواهیم کرد و از هیچ کمکی در رابطه با توسعه این کارگاه که موجب رونق تولید و اشتغالزایی در سولقان  می شود دریغ نخواهیم کرد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.