آزادگان ارزشمندترین سرمایه برای ادامه آرمان ‌ها و اهداف امام راحل و شهیدان والامقام هستند
15 آگوست 2020 - 10:21
شناسه : 1492
بازدید 1808
38
پیام تبریک دهیار سولقان بمناسبت سالروز ورود آزادگان

بسمه تعالی مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردندبعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود را دگرگون نکرده ‏اند. […]

ارسال توسط : نویسنده : ابوالفضل میری منبع : دهیاری سولقان
پ
پ

بسمه تعالی

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردندبعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود را دگرگون نکرده ‏اند. (سوره احزاب ؛ آیه ٢٣)

آزادگان ارزشمندترین سرمایه برای ادامه آرمان ‌ها و اهداف امام راحل و شهیدان والامقام هستند که در طول دوران دفاع مقدس با افتخار و سرافرازی از میهن اسلامی ایران دفاع کردند.

۲۶مرداد ماه سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی به عنوان، روز سراسر افتخاری است که بر صفحات زرین انقلاب حک شد و یاد آور ایامی پر از شور و شادی و معطر به حضور دوباره عزیزانی است که عطر شهیدان را با خود داشتند.

آزادگانی که به دنیا نشان دادند لحظه ای دست از دفاع از میهن و خاک مقدس کشور ، شرف و ناموس ایران و ایرانی برنمیدارند

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز برای همه آزادگان کشورمان به ویژه آزاده پر افتخار و سرافراز روستای عزیزمان سولقان، برادر گرانقدر حاج حسین مراد آرزوی توفیق و سلامتی کرده و برای آنها بهترین ها را آرزومندم.

با تقدیم احترام
ابراهیم عسگری
دهیار روستای سولقان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.