پیام قدردانی و تشکر فرماندار تهران از عوامل برگزاری و مردم  در برگزاری انتخابات 1400
26 ژوئن 2021 - 10:30
شناسه : 2526
بازدید 5824
22

عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران، طی بیانیه‌ای از حضور حماسی، باشکوه و گسترده مردم شریف شهر و روستاهای تهران تشکر کرد. به گزارش روابط عمومی دهیاری سولقان و به نقل از فرمانداری تهران ، در متن این پیام آمده است؛ خداوند منان را شاکرم که مردم مومن و انقلابی شهر و روستاهای تهران […]

ارسال توسط : نویسنده : ابوالفضل میری منبع : فرمانداری تهران
پ
پ
عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران، طی بیانیه‌ای از حضور حماسی، باشکوه و گسترده مردم شریف شهر و روستاهای تهران تشکر کرد.
به گزارش روابط عمومی دهیاری سولقان و به نقل از فرمانداری تهران ، در متن این پیام آمده است؛
خداوند منان را شاکرم که مردم مومن و انقلابی شهر و روستاهای تهران در لبیک به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب (مدظله العالی) و دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی با حضور گسترده در انتخابات 28 خرداد ماه بار دیگر به جهانیان ثابت کردند که همواره پشتیبان جامعه و نظام مقدس جمهوری اسلامی خویش هستند.
بدون شک انتخابات مظهر اقتدار ملی و صحنه تبلور عینی جمهوریت نظام اسلامی است و این حضور گسترده و معنا‌دار باعث افزایش اعتبار نظام مقدس جمهوری اسلامی در صحنه روابط بین‌الملل و ارتقاء جایگاه امنیت ملی و تسریع در رشد و شکوفایی و توسعه همه جانبه کشور خواهد شد.
اینجانب به عنوان خدمتگذار شما مردم مومن و انقلابی در تهران برخود لازم می‌دانم ضمن تشکر ویژه از تمامی نیروهای نظامی، انتظامی ، امنیتی و قضایی که در برقراری نظم،امنیت و آرامش در سطح منطقه تلاش های فراوانی داشتند قدردانی نموده و از مشارکت و حضور حماسی شما مردم فهیم مومن وانقلابی شهر و روستاهای تهران  در انتخابات 28 خرداد 1400  و  همه نامزدهای محترم و اعضاء ستادها ، طرفداران آن‌ها ، و همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از عوامل اجرایی، نظارتی، و نیروهای تدارکاتی که با زحمت های شبانه روزی و چند ماهه خود انتخاباتی سالم، قانونمند، با نشاط را در سطح تهران  رقم زدند صمیمانه تشکر نمایم.
بدیهی است که انتخابات عرصه رقابت افکار، اندیشه‌ها، عملکردها و رویکردهای یک جامعه آزاد و دموکراتیک است و در چنین رقابت تنگاتنگ و نفس‌گیر اختلاف نظرها و تفاوت دیدگاه‌ها و سلیقه‌ها امری اجتناب‌ناپذیر است. آن چه مسلم است این که همه کاندیداها با هدف حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و کمک به توسعه و پیشرفت منطقه در این مسیر گام نهادند و اینک که انتخابات به پایان رسیده است لازم است همه نامزدهای محترم و اعضاء ستادها ها اختلافات را کنار گذاشته و رقابت‌ها را تبدیل به رفاقت نموده و از تسری دادن اختلاف‌ نظرها در بین مردم پرهیز نموده و با ارائه نظرات سازنده و دلسوزانه خویش مسئولین اجرایی و مدیریت را در راستای آبادانی و توسعه همه جانه یاری دهند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.