افتتاح و کلنگ زنی ۱۱۰ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۲۸۵ میلیارد ریال در روستاهای بخش کن
09 فوریه 2024 - 18:38
شناسه : 3508
بازدید 270
14

چندین پروژه عمرانی در سطح روستای بخش کن همزمان با ششمین روز از دهه فجر با حضور قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران بهره‌برداری و کلنگ زنی شد. به گزارش روابط عمومی دهیاری سولقان روز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ همزمان با ششمین روز از دهه فجر، چندین پروژه عمرانی در سطح روستاهای بخش […]

ارسال توسط : نویسنده : ابوالفضل میری منبع : دهیاری
پ
پ

چندین پروژه عمرانی در سطح روستای بخش کن همزمان با ششمین روز از دهه فجر با حضور قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران بهره‌برداری و کلنگ زنی شد.

به گزارش روابط عمومی دهیاری سولقان روز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ همزمان با ششمین روز از دهه فجر، چندین پروژه عمرانی در سطح روستاهای بخش کن با حضور احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران، بشیری معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، محمدنژاد سرپرست بخشداری کن، اعضای شوراهای اسلامی، دهیاران و اهالی روستاهای این بخش بهره برداری و کلنگ زنی شد.

اجرای آبشار و فضای سبز در روستای سولقان، احداث آبنما و کانال هدایت آب سطحی در روستای واریش، بهسازی و سنگفرش در روستای کیگا، سنگفرش میدان در روستای سنگان پایین، اجرای دیوار سنگی در روستای سنگان وسط، بهسازی، سنگفرش، پارکینگ و خیابان در روستای کشار سفلی، آسفالت معابر در روستای طالون، بهسازی و سنگفرش در روستای سنگان باغدره، بهسازی و سنگفرش در روستای رندان، بهسازی معابر در روستای وردیج و احداث معبر و نصب تابلو ورودی در روستای کشار علیا بعنوان پروژه های شاخص در سطح بخش کن در دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح و کلنگ زنی شد.

گفتنی است در مجموع ۱۱۰ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۲۸۵ میلیارد ریال در سطح روستاهای بخش کن در دهه مبارک فجر افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد که از این تعداد، ۸۲ پروژه بصورت کامل تکمیل و ۲۸ پروژه نیز در حال اجرا می باشد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.