دهیار دهستان سولقان
14 می 2017 - 4:46
شناسه : 844
بازدید 3382
58

سپاس خدای بزرگ را که توفیقی عنایت فرمود تا پس از ارتباط موفق در شبکه های اجتماعی با شهروندان محترم بار دیگر با راه اندازی وب سایت دهیاری بتوانیم این ارتباط را گسترده تر کنیم. هدف از راه اندازی مجدد وب سایت دهیاری با توجه به نامگذاری امسال به نام سال جهش تولید توسط رهبر […]

ارسال توسط : نویسنده : ابراهیم عسگری منبع : دهیاری سولقان
پ
پ

سپاس خدای بزرگ را که توفیقی عنایت فرمود تا پس از ارتباط موفق در شبکه های اجتماعی با شهروندان محترم بار دیگر با راه اندازی وب سایت دهیاری بتوانیم این ارتباط را گسترده تر کنیم.

هدف از راه اندازی مجدد وب سایت دهیاری با توجه به نامگذاری امسال به نام سال جهش تولید توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، معرفی روستای عزیزم سولقان در حوزه گردشگری و کسب کار و همچنین تسهیل در اطلاع رسانی اخبار و اتفاقات این منطقه می باشد.

این وب سایت سعی دارد با نگاهی نو و جدید به لحاظ جذب گردشگر زیبایی های روستای سولقان و دیگر روستاهای بخش کن را بصورت مفید در اختیار کاربران قرار بدهد.

مورد دیگری که جزو اهداف راه اندازی این سایت است معرفی محصولات باغی و تولیدی روستای سولقان می باشد، که با توجه به اینکه در حال حاضر فضای مجازی موثرترین روش تبلیغاتی محسوب می شود میتواند تاثیر بسزایی در رونق رونق کسب و کارهای کوچک به ویژه تولیدات بانوان روستا داشته باشد.

از سوی دیگر وب سایت دهیاری سعی دارد با معرفی اقوام و تاریخچه سولقان به علاقمندان به ویژه دانشجویان گرامی کمک قابل توجهی به این عزیزان داشته باشد.

در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای همه کاربران محترمی که از وب سایت ما بازدید می کنند درخواست دارم با پیشنهادات خود ما را در هرچه بهتر شدن همراهی کنند.

ابراهیم عسگری
متولد: ۱۳۶۱
مدرک تحصیلی: لیسانس مدیریت صنعتی
مدت خدمت در دهیاری: از سال ۹۳ تا کنون
محل تولد : سولقان
پست الکترونیکی: e.asgari@sulqan.ir

ثبت دیدگاه

2 دیدگاه برای “دهیار دهستان سولقان”
  1. سلام من ساکن بخش تنگه سنگان از توابع سولقون هستم مدتهاست برق منطقه با قطعی دو سه ساعت روبروست بچه های به علت کرونا مدرسه نمی روند و با سیستم آنلاین درس می خوانند بخاطر قطعی برق دایم با مشکل روبرو هستیم لطفا رسیدگی کنید

    پاسخ
  2. سلام..
    لطفاً وقت تماس برای کسانی که از سایر استانها و شهرستانها تماس می گیرند بزارید…

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.